MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
ONICO to nazwa nowego klubu siatkarskiego. Jak ten klub powstał?
Klub zacznie rozgrywki 2017/2018 od trzeciej ligi, ale ma silnego i zdeterminowanego sponsora
Sponsor po prostu zmienił istniejącą nazwę klubu występujacego w Plus Lidze
        
Od redakcji   Artykuły
ImageŻadna firma nie może skutecznie pracować z marką rynkową bez dbałości o swoją organizację.


Czytaj

ImageNajbardziej aktywnym pojedynczym sponsorem piłki nożnej w Stanach Zjednoczonych jest Adidas. Całkiem niedawno swój program sponsorski ogłosiła firma Audi, ale biorąc pod uwagę wszelkie rozgrywki ligowe, najaktywniejszą branżą wspierającą piłkę nożną jest branża restauracji szybkiej obsługi.

Czytaj
Futbol amerykański: producentów hełmów ucieczka do przodu
Organizatorz...
Czytaj
 
Red Bull, znienawidzony.
W 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarski...
Czytaj
Gorący temat Warte uwagi
NBA: po 50 latach, zmiana...
A więc stało się: po 50 latach koszykarska NBA zmienia zasadę, która ograniczała pracę działów marketingu klubów.


Czytaj
03-2017
PKO Bank Polski - bieganie jest kluczem do programu sponsorskiego banku
09-2016
#NieMaZeBoli : fantastyczna akcja dla sportowca!
08-2016
Budowanie marki bywa czasem... sportem
 
 

na marginesie

Badania marketingowe są integralną częścią procesów sprzedaży w NBA, zarówno na poziomie całej ligi, jaki i poszczególnych drużyn. Praktycznie wszystko, co prezentuje się potencjalnym sponsorom ma swoje źródło w badaniach(...)

Ray Borelli, Dyrektor departamentu badań NBA w: Irwin, Sutton, McCarthy „Sport Promotion And Sales Management”, Human Kinetics, 2002