Tytuł Autorzy
Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka Redakcja: M. Bednarczyk, K. Nessel
Case Studies in Sport Marketing Brenda G. Pitts
Developing Successful Sport Marketing Plans David Kent Stotlar
Developing Successful Sport Sponsorship Plans David Kent Stotlar
Economics of Sports Ming Li, Susan Hofacre, Dan Mahony
Financing Sport Dennis R. Howard, John L. Crompton
Finanse i Marketing w Sporcie Janusz Klisiński
Marketing Sportowy – Możliwości Szanse Korzyści Zagrożenia Praca zbiorowa pod redakcją H. Mruka
Fundamentals of Sport Marketing Brenda G. Pitts, David K. Stotlar
Marketing Sportowy – Teoria i Praktyka Red. naukowy: H. Mruk
Marketing Sportu Andrzej Sznajder
Marketing w biznesie sportowym Janusz Klisiński
Media Relations in Sport William Nichols, Patrick Moynahan, Allan Hall, Janis Taylor
Sport & Business Redakcja: H. Mruk
Sport Business in the Global Marketplace Hans Westerbeek, Aaron Smith
Sport Facility Management: Organizing Events and Mitigating Risks Robin Ammon Jr, Richard M. Southall, David A. Blair
Sport Marketing B. Mullin, S. Hardy, W. Sutton
Sports Marketing : A Strategic Perspective Matthew D. Shank
Strategic Sport Marketing David Shilbury, Hans Westerbeek, Shayne Quick
The Ultimate Guide To Sports Marketing Stedman Graham, Lisa Delpy Neirotti, Joe Jeff Goldblatt
Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym zbiór tekstów pod redakcją Janusza Klisińskiego
Uwarunkowania i sposoby wdrażania orientacji marketingowej w klubach sportowych Zygmunt Waśkowski
Uwarunkowania Zarządzania Sportem w Polsce red. nauk. Bogdan Sojkin
Zarządzanie Marketingiem w Organizacji Sportowej Praca pod red. Kazimierza Perechudy
Zarządzanie Polskim Sportem w Gospodarce Rynkowej red.nauk. Bogdan Sojkin i Zygmunt Waśkowski
Zarządzanie Produktem Klubu Sportowego Ryszard Panfil