Tytuł: Marketing Sportowy – Możliwości Szanse Korzyści Zagrożenia
Autorzy: Praca zbiorowa pod redakcją H. Mruka
ISBN: 83-88518-65-8
Wydawca:  Prodruk, Listopad 2002
Język: POL
 

Indeks:

Marketing sportowy

Wystąpienie Jerzego Engela – „Dzień marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu” dnia 21.11.2002

Przygotowanie i realizacja programu sponsorskiego

Zastosowanie badań marketingowych w planowaniu, optymalizacji i kontroli sponsoringu sportowego

Budowanie struktur organizacyjnych w klubie piłkarskim. Rola samorządów w rozwoju klubów sportowych

„Jak przyciągnąć kibica na trybuny?”, rozwój marketingu w klubach sportowych na przykładzie WKP Lech Poznań

Rynek kapitałowy w Polsce – jego rola w funkcjonowaniu klubów sportowych

Kreisel a marketing sportowy

Ubezpieczenia jako instrument marketingu sportowego

Marketing Event jako sposób budowania, integracji i partnerstwa klientów

Mobile marketing – nowoczesne rozwiązania dla sponsoringu sportowego

Działalność agencji marketingu sportowego na przykładzie spółki Aktis Media

Działalność Klubu Kibica: Jantar Racot

Pracownicy oraz studenci AE w Poznaniu o marketingu sportowym

Sponsoring sportowy

Orientacja marketingowa w działalności klubów sportowych

Komunikacja i jej rola w kreowaniu wizerunku organizacji sportowej
Budowanie lojalności przez Internet (strona klubowa)

Planowanie strategiczne w klubach sportowych

Dance reklama (reklama taneczna)