Tytuł: Uwarunkowania Zarządzania Sportem w Polsce
Autorzy: red. nauk. Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-7417-644-6
Wydawca:  Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Język: POL
 

Indeks

Wprowadzenie - Bogdan Sojkin
  • Tomasz Półgrabski - Wykorzystanie zarządzania projektowego w procesie przygotowań do Letnich Igrzysk XXX Olimpiady Londyn 2012
  • Andrzej Sznajder - Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego na przykładzie sportu
  • Magdalena Rejniak-Romer - Zarządzanie polskim sportem za pośrednictwem polskich związków sportowych
  • Bogdan Sojkin - Metryki rynkowe w zarządzaniu marketingowym w związku sportowym
  • Jerzy Smorawiński, Andrzej Pokrywka, Michał Rynkowski - Wybrane zagadnienia zarządzania systemem antydopingowym w Polsce i na świecie
  • Zygmunt Waśkowski - Determinanty zarządzania lojalnością kibiców
  • Krzysztof Golata - Kształtowanie wizerunku sponsora - zagrożenia wizerunkowe w polskiej piłce nożnej
  • Krzysztof Koszela - Dylematy sponsorowania sportu przez przedsiębiorstwa prywatne
  • Ewa Bąk - Imprezy sportowe w kształtowaniu wizerunku Poznania
  • Paweł Bartkowiak, Tomasz Olejniczak - Analiza porównawcza zachowań sportowych Wielkopolan
  • Szymon Michalak - Wykorzystanie Internetu w komunikacji organizacji sportowej z interesariuszami na rynku sportowym