Za wycofanie się ze sponsorowania grupy kolarstwa terenowego Halls Team, bezpośrednio po sukcesie olimpijskim liderki zespołu Mai Woszczowskiej.

(...) Sponsor opuszcza zespół i ryzykuje swoim pozytywnym wizerunkiem.
Decyzja tym bardziej niezrozumiała, że kryzys gospodarczy na świecie (jedna z motywacji przedstawiana w mediach) sprawia, że profesjonaliści znajdujący się pod ekonomiczną presją powinni wybierać najbardziej efektywne narzędzia swojej działalności, ale nie niszczyć tego co dotychczas zbudowali.

W lutym 2007, firma Cadbury Wedel oficjalnie zaprezentowała się jako główny sponsor zawodowej grupy kolarstwa terenowego Halls Team (strona www nie działa od 1 stycznia 2009). Pojawienie się nowego sponsora było wówczas sporym zaskoczeniem w branży. Skala zaangażowania sponsorskiego nie była wielka, komunikacja sponsora związana z projektem bardzo ograniczona, ale efekty sportowe imponujące.

Grupa o rocznym budżecie porównywalnym z trzecioligowym zespołem piłkarskim przynosiła medale Mistrzostw Europy Mistrzostw Świata, a w sierpniu 2008 również srebrny medal olimpijski Mai Włoszczowskiej.
Halls jest marką globalną koncernu Cadbury.