ImageW składzie: Marek Kolbowicz, Michał Jeliński, Adam Korol, Konrad Wasielewski; czterokrotni mistrzowie świata (2005,2006,2007,2009), mistrzowie olimpijscy (Pekin 2008), uznani przez FISA za najlepszą osadę wioślarską w 2006 roku.




1.Marketing to bardzo szerokie pojęcie, jak Wy rozumiecie rolę marketingu w sporcie?
Rozumiemy jako profesjonalne podejście osób związanymi z daną dyscypliną w celu przedstawienia jej w jak najlepszym świetle; i to nie tylko podczas imprez sportowych, ale również np. na spotkaniach biznesowych. To działalność, której celem jest doprowadzenie do wzajemnego kojarzenia sportowców z firmami oraz wykorzystanie popularności sportowca, dyscypliny w celu promowania produktu, marki itp.

2.Gdybyście dysponowali kwotą 10 milionów złotych na przedsięwzięcie sportowe w Polsce, w co zainwestowalibyście te pieniądze?
Zainwestowalibyśmy w organizację finału piłkarskiej Ligi Mistrzów.

3.Czy w Waszej karierze sportowej wydarzyło się coś, co może być przykładem efektownego wykorzystania marketingu w sporcie?
Nie wiemy, prawdę mówiąc nie nam to oceniać.

Rozmawiał
Jakub "Karpiu" Karbownik

MarketingSportowy.pl (Styczeń 2010)