ImageAngielska Federacja Piłkarska (FA) przeprowadziła zmiany w programie dla współpracujących firm i zaproponowała nowe pakiety dla sponsorów.

Zmiany przeprowadzono po to aby budować jak największą wartość oferty dla sponsorów rozgrywek piłkarskich w Anglii. W efekcie oczekiwane jest zwiększenie wpływów od współpracujących firm.
Nowy czteroletni program wchodzi w życie w sierpniu 2006r. i będzie obejmował partnerów narodowej reprezentacji Anglii oraz Pucharu Anglii (FA Cup). Program będzie obejmować Mistrzostwa Europy w 2008r. i Mistrzostwa Świata w 2010r.

Pozytywnie na nowe propozycje zareagowali czterej aktualni sponsorzy FA – Umbro, Carlsberg, McDonald`s i Pepsi.

„Nowy program to kontynuacja koncepcji wyłączności oferty dla sponsora. Dla każdego przedsięwzięcia zapraszamy trzech oficjalnych partnerów, którzy otrzymują nieco mniej od głównych sponsorów. Z pięciu do czterech zredukowaliśmy maksymalną liczbę marek, które mogą współpracować z reprezentacją Anglii i jednocześnie promować się przy rozgrywkach Pucharu Anglii”, powiedział Jonathan Hill, dyrektor handlowy Football Associations.

MarketingSportowy.pl na podstawie: www.sportbusiness.com