 Studia „Marketing Sportu. Sport w Marketingu” są pierwszymi w Małopolsce specjalistycznymi studiami podyplomowymi zajmującymi się marketingiem sportowym. Założeniem studiów jest kompleksowe i praktyczne podejście do poruszanych zagadnień czyli połączenie elementów zarządzania strategicznego, strategii marketingowych i promocyjnych oraz efektywnej współpracy ze sponsorami i polityki wizerunkowej.
Studia trwają dwa semestry i obejmują obejmują 180 godzin zajęć dydaktycznych. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem interaktywnych metod szkoleniowych: ćwiczenia, zadania, studia przypadków, dyskusje, wykłady interaktywne, pokazy video i inne. Celem studiów jest przygotowanie zawodowe słuchaczy do profesjonalnej realizacji zadań marketingowych w organizacjach sportowych oraz w działach marketingu inwestujących w sponsoring sportu i długotrwałą współpracę z organizacjami sportowymi. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie planowania strategicznego, organizacji i stosowania nowoczesnych narzędzi marketingu sportowego. Efektem Studiów będzie podniesienie indywidualnych kwalifikacji zawodowych umożliwiających dalszy rozwój zawodowy w obszarze marketingu sportowego. Wykładowcami na tym kierunku są praktycy z branży marketingowej, menedżerowie i trenerzy biznesu, zajmujący się problematyką zarządzania i marketingu. W swojej pracy prowadzili różnorodne kampanie marketingowe i wizerunkowe i chętnie dzielą się swoim doświadczeniem ze słuchaczami. Atuty Kierunku "Marketing sportu. Sport w marketingu" :
- praktyczny wymiar Studiów – zajęcia i warsztaty ze specjalistami - praktykami marketingu sportowego
- możliwość szerokiej wymiany doświadczeń z autorytetami w zakresie marketingu sportowego w Polsce
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego planowania i stosowania najnowszych narzędzi i technik marketingu sportowego
- współpraca merytoryczna Uczelni z organizacjami sportowymi
Studia te w szczególności dedykowane są dla:
- pracowników każdego szczebla organizacji sportowych - klubów sportowych, Akademickich Związków Sportowych, stowarzyszeń sportowo-rekreacyjnych - działających we wszystkich dziedzinach aktywności sportowej i rekreacyjnej
- pracowników działów marketingu i promocji w firmach inwestujących w sport lub planujących takie inwestycje marketingowe
- pracowników w firmach, które realizują aktualnie lub planują działania marketingowe z wykorzystaniem sportu i rekreacji
- pracowników firm odpowiadających za zarządzanie kompleksowymi działaniami sponsoringowymi w firmach
- pracownicy administracji publicznej – samorządów lokalnych, urzędów gmin ośrodków Sportu, wydziałów sportu i turystyki i innych instytucji - zaangażowani w działania w sferze sportu.
- pracowników agencji reklamowych i eventowych poszerzających swoją wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi klientów i realizacji działań marketingu sportowego i sponsoringu
- osób planujących zmiany zawodowe i związanie swojej kariery z marketingiem sportowym w organizacjach sportowych czy własnych firmach
- absolwentów wyższych uczelni, którzy chcieliby związać swoją karierę zawodową z marketingiem sportowym
Program studiów – zakres tematyczny:
- Nowoczesny marketing sportowy w strategii biznesowej
- Zarządzanie organizacjami sportowymi
- Zarządzanie produktami marketingu sportu
- Kibic - odbiorca działań marketingowych organizacji sportowych i firm
- Zintegrowana Komunikacja Marketingowa
- Zarządzanie sponsoringiem sportu
- Kształtowanie wizerunku
- Organizacja imprez masowych – sportowych i rekreacyjnych
- Prawo w marketingu sportowym
- Badania i analizy w marketingu sportowym.
- Programy CSR oparte na sporcie
- Seminarium dyplomowe
Opiekun merytoryczny kierunku: Bartosz Wilczyński
Oferta na rok 2013/2014 Nazwa oferty edukacyjnej:
| Studia podyplomowe - Marketing Sportu. Sport w Marketingu | Terminy naboru i start programu:
| Nabór trwa; Start programu – połowa października 2013 roku
| Zasady przyjęć: | Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
| Opłaty:
| Czesne za studia: 5500 zł (za dwa semestry)
| Charakterystyka oferty Nazwa Uczelni prowadzącej program:
| Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie
| Miejsce prowadzenia zajęć: | Kraków | Czas trwania: | 2 semestry
| Kierunek studiów: | Marketing
| Specjalność:
| Marketing Sportu. Sport w Marketingu
| Typ studiów:
| podyplomowe
| Tryb studiów: | niestacjonarne
| Wydział: | Wydział Stosowanych Nauk Społecznych
| Język zajęć:
| polski
|
|