ImageStudia „Marketing Sportu. Sport w Marketingu” są pierwszymi w Małopolsce specjalistycznymi studiami podyplomowymi zajmującymi się marketingiem sportowym.
Założeniem studiów jest kompleksowe i praktyczne podejście do poruszanych zagadnień czyli połączenie elementów zarządzania strategicznego, strategii marketingowych i promocyjnych oraz efektywnej współpracy ze sponsorami i polityki wizerunkowej.


Studia trwają dwa semestry i obejmują obejmują 180 godzin zajęć dydaktycznych. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem interaktywnych metod szkoleniowych: ćwiczenia, zadania, studia przypadków, dyskusje, wykłady interaktywne, pokazy video i inne.

Celem studiów jest przygotowanie zawodowe słuchaczy do profesjonalnej realizacji zadań marketingowych w organizacjach sportowych oraz w działach marketingu inwestujących w sponsoring sportu i długotrwałą współpracę z organizacjami sportowymi. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie planowania strategicznego, organizacji i stosowania nowoczesnych narzędzi marketingu sportowego. Efektem Studiów będzie podniesienie indywidualnych kwalifikacji zawodowych umożliwiających dalszy rozwój zawodowy w obszarze marketingu sportowego.

Wykładowcami na tym kierunku są praktycy z branży marketingowej, menedżerowie i trenerzy biznesu, zajmujący się problematyką zarządzania i marketingu. W swojej pracy prowadzili różnorodne kampanie marketingowe i wizerunkowe i chętnie dzielą się swoim doświadczeniem ze słuchaczami.

Atuty Kierunku "Marketing sportu. Sport w marketingu" :

  • praktyczny wymiar Studiów – zajęcia i warsztaty ze specjalistami - praktykami marketingu sportowego
  • możliwość szerokiej wymiany doświadczeń z autorytetami w zakresie marketingu sportowego w Polsce
  • nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego planowania i stosowania najnowszych narzędzi i technik marketingu sportowego
  • współpraca merytoryczna Uczelni z organizacjami sportowymi

Studia te w szczególności dedykowane są dla:

  • pracowników każdego szczebla organizacji sportowych - klubów sportowych, Akademickich Związków Sportowych, stowarzyszeń sportowo-rekreacyjnych - działających we wszystkich dziedzinach aktywności sportowej i rekreacyjnej
  • pracowników działów marketingu i promocji w firmach inwestujących w sport lub planujących takie inwestycje marketingowe
  • pracowników w firmach, które realizują aktualnie lub planują działania marketingowe z wykorzystaniem sportu i rekreacji
  • pracowników firm odpowiadających za zarządzanie kompleksowymi działaniami sponsoringowymi w firmach
  • pracownicy administracji publicznej – samorządów lokalnych, urzędów gmin ośrodków Sportu, wydziałów sportu i turystyki i innych instytucji - zaangażowani w działania w sferze sportu.
  • pracowników agencji reklamowych i eventowych poszerzających swoją wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi klientów i realizacji działań marketingu sportowego i sponsoringu
  • osób planujących zmiany zawodowe i związanie swojej kariery z marketingiem sportowym w organizacjach sportowych czy własnych firmach
  • absolwentów wyższych uczelni, którzy chcieliby związać swoją karierę zawodową z marketingiem sportowym

Program studiów – zakres tematyczny:

  • Nowoczesny marketing sportowy w strategii biznesowej
  • Zarządzanie organizacjami sportowymi
  • Zarządzanie produktami marketingu sportu
  • Kibic - odbiorca działań marketingowych organizacji sportowych i firm
  • Zintegrowana Komunikacja Marketingowa
  • Zarządzanie sponsoringiem sportu
  • Kształtowanie wizerunku
  • Organizacja imprez masowych – sportowych i rekreacyjnych
  • Prawo w marketingu sportowym
  • Badania i analizy w marketingu sportowym.
  • Programy CSR oparte na sporcie
  • Seminarium dyplomowe

Opiekun merytoryczny kierunku: Bartosz Wilczyński


Oferta na rok 2013/2014

Nazwa oferty edukacyjnej:

Studia podyplomowe - Marketing Sportu. Sport w Marketingu

Terminy naboru i start programu:

Nabór trwa; Start programu – połowa października 2013 roku

Zasady przyjęć:

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty:

Czesne za studia: 5500 zł (za dwa semestry)


Charakterystyka oferty

Nazwa Uczelni prowadzącej program:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie

Miejsce prowadzenia zajęć:

Kraków

Czas trwania:

2 semestry

Kierunek studiów:

Marketing

Specjalność:

Marketing Sportu. Sport w Marketingu

Typ studiów:

podyplomowe

Tryb studiów:

niestacjonarne

Wydział:

Wydział Stosowanych Nauk Społecznych

Język zajęć:

polski