MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
Logowanie


 
 

na marginesie

Janusz Wierzbowski, prezes Polskiej Ligi Koszykówki w wywiadzie dla Gazety (22 grudzień 2008)

Pytanie: Może w PLK brakuje tego, o co jest najwięcej pretensji: fachowców i działu marketingu. Pan jako prezes jest odpowiedzialny za wszystko.

Odpowiedź: Marketing ma odpowiadać za realizację zapisów. Z Dominet Bankiem byliśmy umówieni na konkretne działania i mój dział marketingu był odpowiedzialny za ich wykonanie. Co miesiąc wysyłaliśmy do sponsora całą dokumentację, zdjęcia itd. To jest roboczy marketing. A na zewnątrz? Przecież, jeżeli chcemy się napić piwa, to nie tworzymy browaru(...)