MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
Rejestracja
Rejestracja użytkownika w portalu MarketingSportowy.pl
Podaj swój adres e-mail:
Powtórz e-mail:
Użytkownik:
Ulubiona dyscyplina sportu
Czym się zajmujesz
 
  • Aprobuję warunki używania portalu MarketingSportowy.pl
  • Zgadzam się na zapisanie danych z formularza rejestracji podanych w momencie rejestracji danych w bazie portalu MarketingSportowy.pl
  • Zgadzam się na otrzymywanie informacji związanych z portalem MarketingSportowy.pl
 
 
 

na marginesie
Jaką część zarobków tenisistki stanowią przychody z tenisa? - Premie z turniejów to ok. 25%. Reszta to umowy reklamowe i sponsoring. Ale myślę, że ta różnica z czasem zmniejsza się jeszcze bardziej na korzyść sponsoringu.

Piotr Woźniacki, ojciec a zarazem trener jednej z czołowych tenisistek młodego pokolenia, która wybrała duńskie obywatelstwo; w wywiadzie dla Gazety Wyborczej (29 stycznia 2009)