MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
Rejestracja
Rejestracja użytkownika w portalu MarketingSportowy.pl
Podaj swój adres e-mail:
Powtórz e-mail:
Użytkownik:
Ulubiona dyscyplina sportu
Czym się zajmujesz
 
  • Aprobuję warunki używania portalu MarketingSportowy.pl
  • Zgadzam się na zapisanie danych z formularza rejestracji podanych w momencie rejestracji danych w bazie portalu MarketingSportowy.pl
  • Zgadzam się na otrzymywanie informacji związanych z portalem MarketingSportowy.pl
 
 
 

na marginesie

W Niemczech sponsoring jest na najwyższym poziomie. Pełen profesjonalizm. Firmy widzą potrzebę i efekty sponsoringu. Wkładają w sport dużo więcej pieniędzy.

Darek "Tiger" Michalczewski w wywiadzie dla MarketingSportowy.pl