MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
Warte uwagi
FC Barcelona chce zmienić herb
słowa kluczowe: FC barcelona   
ImageFC Barcelona chce zmienić herb, ale nie idzie tak daleko jak zrobił to kilkanaście miesięcy temu włoski Juventus.

Czytaj
Film, który szokuje: Icarus (2017)
słowa kluczowe: doping, Grigory Rodchenkov, Rosja, Lance Armstrong, WADA, RADA   
ImageJeśli nagłówki krzyczące o dopingu w sporcie traktujesz jak zbyt natrętne, niezrozumiałe, a nawet czujesz, że ten temat nie jest w stanie cię już rozemocjonować, obejrzyj dwugodzinny dokument „Ikar” amerykańskiego reżysera Bryana Fogel’a.
Czytaj
Arena Super Bowl 2018
słowa kluczowe: NFL, naming rights   

ImageUS Bank Stadium w Minneapolis (Minnesota) – arena Super Bowl w 2018 roku. Ten całkowicie kryty stadion, został otwarty w 2016 roku i kosztował ponad miliard dolarów. Ponad połowa tej kwoty pochodziła z prywatnych źródeł i z kasy klubu NFL Minnesota Vikings.

Czytaj
Pozostałe informacje:

Pokaż pełną listę



 
 

na marginesie

Emocje wywoływane przez sport jest trudno oceniać, a każdy kto zechce włączyć ten czynnik do interpretacji badań rynkowych musi liczyć się z utworzeniem dodatkowego wymiaru, który może utrudnić segmentację klientów(...)

MarketingSportowy.pl