MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Robert Lewandowski namawia w reklamie do picia Coca-Coli. Jakie to wywołuje w Tobie emocje?
zdziwienie
oburzenie
jest mi to obojętne
        
Warte uwagi
Rynek umów sponsorskich wystrzelił w górę
słowa kluczowe: sponsoring, bukmacherzy, ustawa hazardowa   
Image1 kwietnia 2017 roku weszła w życie nowa ustawa hazardowa. To, co stało się później na rynku umów sponsorskich w polskim sporcie można porównać do erupcji wulkanu.


Czytaj
PKO Bank Polski - bieganie jest kluczem do programu sponsorskiego banku
słowa kluczowe: sponsoring, biegi masowe, bieganie, PKO Bank Polski, Bieg Niepodległości   
ImageJeszcze w 2009 roku krytykowaliśmy decyzje PKO BP związane ze sponsorowaniem sportu (...)


Czytaj
#NieMaZeBoli : fantastyczna akcja dla sportowca!

ImageRafał Kosiec jeszcze wiosną grał w piłkę. Teraz ten młody chłopak, sparaliżowany, po poważnym wypadku cierpi ogromny ból i przeżywa najtrafniejsze chwile w swoim życiu.

Czytaj
Pozostałe informacje:

Pokaż pełną listę



 
 

na marginesie

"Niestety w Polsce, według mnie, coś takiego jak marketing sportowy nie istnieje. Firmy nie zdają sobie sprawy jak można wykorzystać sportowca, w jaki sposób wykorzystać jego wizerunek..."

Maja Włoszczowska srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie (2008) w kolarstwie górskim, w wywiadzie dla Marketing Sportowy.pl (grudzień 2008)