MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
Marketing organizacji sportowych
Lotto sponsorem Ekstraklasy: dobrze to czy źle?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Deloitte, Ekstraklasa, sponosring   
ImageJest dobra informacja: piłkarska Ekstraklasa ma nowego sponsora tytularnego. Gorsza jest taka, że kwota, jaką uzyska od sponsora tytularnego jest ponad dwadzieścia razy mniejsza od tej, jaką w 2015 roku Barclays płacił za tytularny sponsoring ligi angielskiej.

Czytaj
NBA: po 50 latach, zmiana...
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: NBA. sport marketing, marketing sportowy, champ followers   
ImageA więc stało się: po 50 latach koszykarska NBA zmienia zasadę, która ograniczała pracę działów marketingu klubów.


Czytaj
Vive Kielce - nasz eksportowy zespół piłki ręcznej
autor: Mikołaj Różycki   
słowa kluczowe: VIVE Kielce, promocja miasta przez sport, współpraca z kibicami   
ImageO marketingu sportowym i sponsoringu klubu - giganta polskiej piłki ręcznej mężczyzn, rozmawiamy z panem Pawłem Papajem - managerem marketingu i promocji Vive Targi Kielce.
Ilość sukcesów sportowych zajmuje tak wiele miejsca, że lepiej jest to przeczytać bezpośrednio na stronach klubu, który jest również aktualnym Mistrzem Polski.

Czytaj
Witryna internetowa klubu sportowego (cz.2)
Nadesłał Michał Świderski   
słowa kluczowe: strona www, klub sportowy   
Image
(...) Witryna internetowa jest swoistą wizytówką organizacji i nierzadko pierwszym sposobem na kontakt dla osób poszukujących informacji.
Czytaj
Witryna internetowa klubu sportowego (cz.1)
autor: Michał Świderski   
słowa kluczowe: strona www, klub sportowy   
ImageWspółcześnie prawie każdy klub sportowy, od światowych potęg po uczniowskie kluby sportowe, zakłada swoją witrynę internetową. Jest ona swoistą wizytówką organizacji i nierzadko pierwszym sposobem na kontaktem dla osób poszukujących informacji. Tak jak efekt pierwszego wrażenia na rozmowie kwalifikacyjnej, kontakt ten powinien pozostawić jak najlepsze doświadczenie.

Czytaj
Gdy klub piłkarski upada
autor: Bartosz Baran   
słowa kluczowe: finanse klubów piłkarskich Premiere League   
ImageCo dzieje się, gdy zwyczajne przedsiębiorstwo staje się niewypłacalne? Sąd ustanawia zarządcę sądowego i wszczyna postępowanie naprawcze bądź upadłościowe w celu spłaty wierzycieli. Następuje restrukturyzacja działalności firmy, niekiedy przedsiębiorstwo jest wykupywane przez inne lub likwidowane.
Czytaj
Prawna rewolucja w polskim sporcie?
autor: Afisz   
słowa kluczowe: prawo sportowe, ustawy, reforma   
ImagePrawo determinuje działalność publiczną. Każdy podmiot – osoba fizyczna, czy osoba prawna musi stosować się do norm określonych przez system prawa właściwy dla danego państwa. Niezależnie od tego, jakimi zasobami dysponujesz i jaki posiadasz potencjał, wszystkie twoje działania muszą mieścić się w pewnych ramach, których przekroczenie będzie karane.


Czytaj
(specjalny)Trzy podstawowe funkcje w działalności klubów piłkarskich (cz.2)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: Funcja marketingowa, klub piłkarski, marketingowa sieć relacji   
ImageW polskim futbolu nadal czekamy na spektakularne sukcesy sportowe i rynkowe naszych klubów piłkarskich. Futbol (ogólniej - sport) i biznes to w naszych czasach partnerstwo przynoszące obu stronom wymierne korzyści. Jest jednak jeden warunek udanej współpracy – wzajemne zrozumienie specyfiki działania i potrzeb drugiej strony.

Ten trzyczęściowy artykuł opisuje trzy podstawowe funkcje w działalności klubu piłkarskiego. Są to:
- funkcja marketingowa
- funkcja finansowa
- funkcja społeczna


Czytaj
Trzy podstawowe funkcje w działalności klubów piłkarskich (cz.3)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: Funcja społeczna, klub piłkarski, CSR   
ImageW polskim futbolu nadal czekamy na spektakularne sukcesy sportowe i rynkowe naszych klubów piłkarskich. Futbol (ogólniej - sport) i biznes to w naszych czasach partnerstwo przynoszące obu stronom wymierne korzyści. Jest jednak jeden warunek udanej współpracy – wzajemne zrozumienie specyfiki działania i potrzeb drugiej strony.

Ten trzyczęściowy artykuł opisuje trzy podstawowe funkcje w działalności klubu piłkarskiego. Są to:
- funkcja marketingowa
- funkcja finansowa
- funkcja społeczna


Czytaj
Jak reformowano angielski futbol (cz.2)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: angielski futbol, historia, raport Taylora   

ImageDruga część tekstu o reformach w angielskiej piłce opisuje dwa ważne wydarzenia kształtujące oblicze ligowej piłki w Anglii - lata 60', kiedy w otoczeniu klubów pojawia się telewizja i sponsorzy oraz tragedię w Hillsborough i jej konsekwencje - Raport Taylora, który stał się fundamentem dla zmian w angielskim futbolu.

Czytaj
<< [ 1 ] 2  3  4  >>


 
 

na marginesie

Jeśli chcesz ukryć cechy swojego charakteru, nie graj w golfa(...)

Percey Boomer, autor książki „On Learning Golf : A Valuable Guide to Better Golf”