MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
Marketing organizacji sportowych
Kreowanie marki klubu sportowego - od czego zacząć?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: grawitacyjny charakter marki, identyfikacja marki, organizacja klubu sportowego   
ImageCzyli o tym jak organizować klub sportowy, którego zarząd dąży do wykreowania silnej marki rynkowej?
Czytaj
(specjalny) Kreowanie marki klubu sportowego - wskazówki praktyczne
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: promocja klubu sportowego, identyfikacja marki, decyzje zarządu   
ImageZanim organizacja sportowa zaplanuje i uruchomi mechanizm skutecznego kreowania swojej marki musi się do tego przygotować. Pierwsze kroki można wykonać jeszcze zanim dojdzie do zaangażowania specjalistów marketingu strategicznego.
Czytaj
Marekting: siedem razy o sporcie cz.4
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: ekonomiczne wykluczenie, niepożądane uczestnictwo, stowarzyszenia kibiców, komunikacja rynkowa klubu sportowego   
ImageSport nie może być traktowany wyłącznie komercyjnie, ponieważ przekroczenie cienkiej linii pomiędzy autentycznością rywalizacji a bezwzględnością ekonomii może pozbawić produkt sportowy jego wartości.
Czytaj
(specjalny) Marketing: 7 razy o sporcie cz.5
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: konsumenci w sporcie   

ImageArtykuły specjalne dostępne są dla osób współpracujących przy tworzeniu tekstów do portalu.

Czytaj
(specjalny) Marketing: 7 razy o sporcie cz.6
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: wartość produktu marketingu sportowego, ryzyko w biznesie   

ImageArtykuły specjalne dostępne są dla osób współpracujących przy tworzeniu tekstów do portalu.

Czytaj
CRM w zarządzaniu klubem sportowym: Dane - kapitał na wagę złota (2/3)
autor: Jacek Hanarz   
słowa kluczowe: Customer Relationship Management, marketing relacji, klub sportowy   
ImageW klubach sportowych o zasięgu międzynarodowym, mających bogate tradycje a tym samym dużą liczbę sympatyków, rozbudowa bazy danych jest procesem stosunkowo nieskomplikowanym. Interakcja odbywa się przy wykorzystaniu licznych kanałów komunikacyjnych, a klient jest najczęściej podmiotem inicjującym kontakt.
Czytaj
Sponsorzy w nazwach obiektów sportowych ligi NBA
autor: redakcja   
słowa kluczowe: NBA; sposoring, naming rights, obiekty sportowe   
ImageMarketing sportowy w wydaniu europejskim wspina się na kolejne szczeble drabiny ewolucyjnej. Promocja sponsora poprzez nadawanie nazw obiektom sportowym jest powszechnie stosowana w Ameryce Północnej. Na Starym Kontynencie pojawiła się stosunkowo niedawno i poczyna sobie dość nieśmiało.

Czytaj
(specjalny) CRM w zarządzaniu klubem sportowym - Inwestycja w lojalność (3/3)
autor: Jacek Hanarz   
słowa kluczowe: Customer Relationship Management, marketing relacji, klub sportowy   

ImageDlaczego marketing relacyjny jest odpowiednią orientacją w przypadku klubów sportowych? Odpowiedź jest prosta - ponieważ umożliwia budowę długotrwałych i efektywnych więzi z sympatykami i partnerami. Klient mający świadomość, że znajduje się w centrum uwagi odczuwa satysfakcję, a ta może w konsekwencji wpłynąć pozytywnie na jego lojalność wobec klubu. Posiadanie lojalnych klientów sprzyjać będzie rozwojowi biznesu. Wielokrotnie już podkreślano, że łatwiej jest utrzymać dotychczasowego klienta niż pozyskać nowego.

Czytaj
<<  1  2  3 [ 4 ] >>


 
 

na merginesie

"Budując wielki stadion przy Bułgarskiej, na siłę uszczęśliwiliśmy Lecha Poznań i Wartę Poznań, które takiego obiektu nie chcą."

Radny Jakub Jędrzejewski, przewodniczący Komisji Sportu Rady Poznania (marzec 2013)