MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
Marketing produktów i usług sportowych
Lewandowski namawia do picia Coca Coli. Jesteś zdziwiony?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola   
Image
(wrzesień 2017)
Czytaj
Marketing sportowy narodził się w Jersey City
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: marketing sportowy, PR, boks, Stany Zjednoczone   
ImagePojedynek bokserów Jacka Dempsey’a z Georges Carpentier'em znany pod nazwą „Walka Stulecia” to pierwsze w historii Stanów Zjednoczonych wydarzenie sportowe, które na wielką skalę zainteresowało biznes, wyższe sfery, polityków i zwykłych ludzi.

Czytaj
Sport - między publicystyką a nauką akademicką
autor: Marta Pikora   
słowa kluczowe: socjolgia sportu, kibicowanie, wymiar społeczny   
ImageTematyka sportowa coraz częściej budzi zainteresowanie ośrodków naukowych.
W gorącym czasie przed EURO 2012 organizowane są konferencje dotyczące społecznego wymiaru sportu i kibicowania. Czy te dziedziny przestaną być domeną wyłącznie publicystów i dziennikarzy?
Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.3)
autor: Robert Marchwiany   
słowa kluczowe: skoki narciarskie, media, sponsoring   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie skoków narciarskich.

Czytaj
Działania marketingowe klubu piłkarskiego a segmenty konsumentów sportu (cz.1)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: segmentacja, konsumenci sportowi, kibice   
ImageKlienci klubu piłkarskiego nie stanowią jednolitej grupy konsumentów o identycznych cechach. To społeczność zróżnicowana m.in. ze względu na cechy demograficzne: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, status zawodowy wykształcenie itp..
Różnice znajdziemy również w ogólnie pojętym sposobie zachowania: częstotliwość korzystania z usługi, motywy działania, styl życia, światopogląd, sposób spędzania wolnego czasu.
Czytaj
Przegląd stron www dotyczących Euro 2012
autor: Przemysłąw Kwiatkowski   
ImageMistrzostwa Europy w Piłce Nożnej odbędą się w Polsce już za 2 lata. W tym artykule postaramy się przejrzeć i ocenić poziom polskich strony dotyczących Euro2012, Ocenimy strony oficjalne, oraz nieoficjalne, biorąc pod lupę witryny miast odpowiedzialnych za organizacje imprezy.
Czytaj
Potencjał marki klubu sportowego
autor: Jan Czerniawski   
ImageŻyjemy w świecie zdominowanym przez marki, każdy z nas codziennie ma kontakt z setkami znaków towarowych. Coraz większe zagęszczenie liczby marek w różnych segmentach rynku powoduje osłabienie siły każdej z nich; walka o pozyskanie przychylności konsumentów staje się coraz bardziej zacięta. Szczególne miejsce na tej arenie zajmują marki klubów sportowych, które - jeśli spojrzeć na nie bez emocji, posiadają potencjał nieosiągalny dla wielu produktów i usług innego typu.

Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.1)
autor: Robert Marchwiany   
słowa kluczowe: siatkówka, media   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie siatkówki
Czytaj
Trzy podstawowe funkcje w działalności klubów piłkarskich (cz.1)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: Funcja marketingowa, klub piłkarski, marketingowa sieć relacji   
ImageFutbol (ogólniej - sport) i biznes to w naszych czasach partnerstwo przynoszące obu stronom wymierne korzyści. Jest jednak jeden warunek udanej współpracy – wzajemne zrozumienie specyfiki działania i potrzeb drugiej strony.

Ten trzyczęściowy artykuł opisuje trzy podstawowe funkcje w działalności klubu piłkarskiego. Są to:
- funkcja marketingowa
- funkcja finansowa
- funkcja społeczna


Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.2)
autor: Robert Marchwiany   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie biegów narciarskich.
Czytaj
<< [ 1 ] 2  3  4  >>


 
 

na marginesie

W kwietniu, Toruń będzie organizatorem hokejowych Mistrzostw Świata Grupy B Dywizji 1. Imprezy o tak wysokiej randze jeszcze nigdy w naszym mieście nie było. - Na organizacji nie można zarobić.

Jarosław Więckowski - szef Wydziału Sportu i Rekreacji w Toruniu; koordynuje prace związane z organizacją kwietniowych Mistrzostw Świata Grupy B Dywizji 1

Gazeta Wyborcza Toruń, 31 stycznia 2009