MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
Marketing produktów i usług sportowych
Lewandowski namawia do picia Coca Coli. Jesteś zdziwiony?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola   
Image
(wrzesień 2017)
Czytaj
Marketing sportowy narodził się w Jersey City
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: marketing sportowy, PR, boks, Stany Zjednoczone   
ImagePojedynek bokserów Jacka Dempsey’a z Georges Carpentier'em znany pod nazwą „Walka Stulecia” to pierwsze w historii Stanów Zjednoczonych wydarzenie sportowe, które na wielką skalę zainteresowało biznes, wyższe sfery, polityków i zwykłych ludzi.

Czytaj
Sport - między publicystyką a nauką akademicką
autor: Marta Pikora   
słowa kluczowe: socjolgia sportu, kibicowanie, wymiar społeczny   
ImageTematyka sportowa coraz częściej budzi zainteresowanie ośrodków naukowych.
W gorącym czasie przed EURO 2012 organizowane są konferencje dotyczące społecznego wymiaru sportu i kibicowania. Czy te dziedziny przestaną być domeną wyłącznie publicystów i dziennikarzy?
Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.3)
autor: Robert Marchwiany   
słowa kluczowe: skoki narciarskie, media, sponsoring   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie skoków narciarskich.

Czytaj
Działania marketingowe klubu piłkarskiego a segmenty konsumentów sportu (cz.1)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: segmentacja, konsumenci sportowi, kibice   
ImageKlienci klubu piłkarskiego nie stanowią jednolitej grupy konsumentów o identycznych cechach. To społeczność zróżnicowana m.in. ze względu na cechy demograficzne: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, status zawodowy wykształcenie itp..
Różnice znajdziemy również w ogólnie pojętym sposobie zachowania: częstotliwość korzystania z usługi, motywy działania, styl życia, światopogląd, sposób spędzania wolnego czasu.
Czytaj
Przegląd stron www dotyczących Euro 2012
autor: Przemysłąw Kwiatkowski   
ImageMistrzostwa Europy w Piłce Nożnej odbędą się w Polsce już za 2 lata. W tym artykule postaramy się przejrzeć i ocenić poziom polskich strony dotyczących Euro2012, Ocenimy strony oficjalne, oraz nieoficjalne, biorąc pod lupę witryny miast odpowiedzialnych za organizacje imprezy.
Czytaj
Potencjał marki klubu sportowego
autor: Jan Czerniawski   
ImageŻyjemy w świecie zdominowanym przez marki, każdy z nas codziennie ma kontakt z setkami znaków towarowych. Coraz większe zagęszczenie liczby marek w różnych segmentach rynku powoduje osłabienie siły każdej z nich; walka o pozyskanie przychylności konsumentów staje się coraz bardziej zacięta. Szczególne miejsce na tej arenie zajmują marki klubów sportowych, które - jeśli spojrzeć na nie bez emocji, posiadają potencjał nieosiągalny dla wielu produktów i usług innego typu.

Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.1)
autor: Robert Marchwiany   
słowa kluczowe: siatkówka, media   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie siatkówki
Czytaj
Trzy podstawowe funkcje w działalności klubów piłkarskich (cz.1)
autor: Łukasz Tusiński   
słowa kluczowe: Funcja marketingowa, klub piłkarski, marketingowa sieć relacji   
ImageFutbol (ogólniej - sport) i biznes to w naszych czasach partnerstwo przynoszące obu stronom wymierne korzyści. Jest jednak jeden warunek udanej współpracy – wzajemne zrozumienie specyfiki działania i potrzeb drugiej strony.

Ten trzyczęściowy artykuł opisuje trzy podstawowe funkcje w działalności klubu piłkarskiego. Są to:
- funkcja marketingowa
- funkcja finansowa
- funkcja społeczna


Czytaj
Medialna ewolucja sportu (cz.2)
autor: Robert Marchwiany   
ImageMedialna ewolucja sportu na przykładzie biegów narciarskich.
Czytaj
<< [ 1 ] 2  3  4  >>


 
 

na marginesie

Organizacje sportowe nie mogą stawiać zysku jako głównego celu działania. Zostały powołane po to, żeby nieść radość swoim klientom, niezależnie od zysku, który osiągają(...)

Christine M. Brooks "Competitive Business Strategies for Sports", Prentice Hall, New Jersey 1994, s.35