 |
|
|
|
Marketing produktów i usług sportowych
autor: Michał Szustak
|
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola
|
 (wrzesień 2017)
|
Czytaj
|
|
autor: Michał Szustak
|
słowa kluczowe: marketing sportowy, PR, boks, Stany Zjednoczone
|
Pojedynek bokserów Jacka Dempsey’a z Georges Carpentier'em znany pod nazwą „Walka Stulecia” to pierwsze w historii Stanów Zjednoczonych wydarzenie sportowe, które na wielką skalę zainteresowało biznes, wyższe sfery, polityków i zwykłych ludzi.
|
Czytaj
|
|
autor: Marta Pikora
|
słowa kluczowe: socjolgia sportu, kibicowanie, wymiar społeczny
|
 Tematyka sportowa coraz częściej budzi zainteresowanie ośrodków naukowych. W gorącym czasie przed EURO 2012 organizowane są konferencje dotyczące społecznego wymiaru sportu i kibicowania. Czy te dziedziny przestaną być domeną wyłącznie publicystów i dziennikarzy? |
Czytaj
|
|
autor: Robert Marchwiany
|
słowa kluczowe: skoki narciarskie, media, sponsoring
|
 Medialna ewolucja sportu na przykładzie skoków narciarskich. |
Czytaj
|
|
autor: Łukasz Tusiński
|
słowa kluczowe: segmentacja, konsumenci sportowi, kibice
|
 Klienci klubu piłkarskiego nie stanowią jednolitej grupy konsumentów o identycznych cechach. To społeczność zróżnicowana m.in. ze względu na cechy demograficzne: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, status zawodowy wykształcenie itp.. Różnice znajdziemy również w ogólnie pojętym sposobie zachowania: częstotliwość korzystania z usługi, motywy działania, styl życia, światopogląd, sposób spędzania wolnego czasu. |
Czytaj
|
|
autor: Przemysłąw Kwiatkowski
|
 Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej odbędą się w Polsce już za 2 lata. W tym artykule postaramy się przejrzeć i ocenić poziom polskich strony dotyczących Euro2012, Ocenimy strony oficjalne, oraz nieoficjalne, biorąc pod lupę witryny miast odpowiedzialnych za organizacje imprezy. |
Czytaj
|
|
autor: Jan Czerniawski
|
 Żyjemy w świecie zdominowanym przez marki, każdy z nas codziennie ma kontakt z setkami znaków towarowych. Coraz większe zagęszczenie liczby marek w różnych segmentach rynku powoduje osłabienie siły każdej z nich; walka o pozyskanie przychylności konsumentów staje się coraz bardziej zacięta. Szczególne miejsce na tej arenie zajmują marki klubów sportowych, które - jeśli spojrzeć na nie bez emocji, posiadają potencjał nieosiągalny dla wielu produktów i usług innego typu.
|
Czytaj
|
|
autor: Robert Marchwiany
|
słowa kluczowe: siatkówka, media
|
 Medialna ewolucja sportu na przykładzie siatkówki |
Czytaj
|
|
autor: Łukasz Tusiński
|
słowa kluczowe: Funcja marketingowa, klub piłkarski, marketingowa sieć relacji
|
 Futbol (ogólniej - sport) i biznes to w naszych czasach partnerstwo przynoszące obu stronom wymierne korzyści. Jest jednak jeden warunek udanej współpracy – wzajemne zrozumienie specyfiki działania i potrzeb drugiej strony. Ten trzyczęściowy artykuł opisuje trzy podstawowe funkcje w działalności klubu piłkarskiego. Są to: - funkcja marketingowa - funkcja finansowa - funkcja społeczna |
Czytaj
|
|
autor: Robert Marchwiany
|
Medialna ewolucja sportu na przykładzie biegów narciarskich.
|
Czytaj
|
<< [ 1 ] 2 3 4 >>
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
na marginesie
Wszystko sprowadza się do prostego stwierdzenia: Jest dobra i zła droga do wykonywania rzeczy. Możesz ćwiczyć rzuty 8 godzin dziennie, ale jeśli twoja technika jest zła, to staniesz się bardzo dobry w rzucaniu do kosza w zły sposób. Poznaj podstawy, a poziom wszystkiego, co robisz podniesie się(...)
Michael Jordan w: S.Graham, L.D. Neirotti, J.J. Goldblatt „The Ultimate Guide to Sports Marketing”, New York, McGraw-Hill, 2001 |
|
|