MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
Marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport
Red Bull, znienawidzony.
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Red Bull, marka , sponsoring, piłka nożna   
ImageW 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarskiej od klubu SSV Markranstadt.
Przedstawiciele Red Bulla rozpoczęli budowanie swojego biznes planu na stworzenie klubu piłkarskiego w Niemczech trzy lata wcześniej. Wspierani dużym budżetem zaplanowali, że nowa drużyna awansuje do niemieckiej Bundesligi w ciągu 8 lat i ... ten plan zrealizowali.

Czytaj
T-Mobile zwodzi w polskiej Ekstraklasie
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: sponsoring, Ekstraklasa T-Mobile   
Image17 czerwca 2015r. dowiedzieliśmy się, że T-Mobile postanowił nie przedłużać umowy na sponsoring tytularny rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy.
Czytaj
Super Bowl: 130 tysięcy złotych dziennie, za co?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Super Bowl, sponsoring, naming rights   
Image
Levi's Stadium: arena finału Super Bowl w 2016 roku. Bardzo nowoczesny, ale krytykowany przez kibiców. Stadion, za którego nazwę sponsor płaci każdego dnia ponad 130 tysięcy złotych i tak …przez kolejne dwadzieścia lat.


Czytaj
Efekty inwestycji w sponsoring: - gdzie ich szukać?
autor: mgr Rafał Matczyński   
słowa kluczowe: sponsoring   
ImageW każdej firmie przychodzi taki moment, by spojrzeć za siebie i odpowiedzieć, czy decyzje, jakie zostały podjęte, to, co zostało zrobione, w co się zaangażowano, a z czego zrezygnowano - było korzystne dla przedsiębiorstwa.

Czytaj
Czym różni sie sponsoring od mecenatu
autor: Maciej Klimaszewski   
słowa kluczowe: sponsoring sportu, sponsor, klub sportowy   
ImagePojęcia sponsoringu oraz mecenatu są bardzo często mylone ze sobą pomimo, iż w znacznym stopniu różnią się od siebie. Mecenat oznacza bezinteresowne wspieranie sportu, kultury lub sztuki.

Czytaj
Medialność marki Red Bull w sportach niszowych
autor: Przemysław Kwiatkowski   
słowa kluczowe: sponsoring   
ImageKiedy w 1984 Dietrich Mateschitzn wraz z przyjacielem założył firmę Red Bull, nikt nie spodziewał się, że logo czerwonego byka stanie się nieodłączną części popkultury XX wieku.
Dziś marka Red Bull jest najważniejszym sponsorem wszystkich sportów ekstremalnych, pielęgnującym ich rozwój, a przy tym promującym swoją markę.


Czytaj
Pepsi wstyd
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: wizerunek w sporcie, naming rights   
ImageHistoria nadania nazwy Pepsi Arena stadionowi miejskiemu w Warszawie to jedna z tych, o której najchętniej nie mówiłby nikt, kto bierze udział w wymianie pieniędzy: ani właściciel stadionu, ani właściciel drużyny grającej na stadionie, ani sponsor.


Czytaj
Sponsoring sportowy Grupy TP
autor: Mikołaj Rózycki   
ImageNa pytania o sponsoring sportowy Grupy TP odpowiada Jarosław Kończak; zatrudniony w Departamencie Sponsoringu Grupy TP. Przez wiele lat dziennikarz prasowy i radiowy, prezenter w Orange sport i Orange sport info
Czytaj
Sponsoring sportowy firmy Samsung
autor: Jakub Karbownik   
słowa kluczowe: Samsung Electronics, wywiad   
Image(rok 2010) O sponsoringu sportowym firmy Samsung rozmawiamy z Blanką Fijołek, kierownikiem komunikacji korporacyjnej i rzecznikiem prasowym firmy Samsung Electronics Polska.
Czytaj
Sponsoring sportowy firmy Nice Polska
autor: Jakub Karbownik   
ImageRozmowa z panem Adamem Krużyńskim, który od 2006 roku jest dyrektorem zarządzającym firmy Nice Polska – lidera branży automatyki do bram i rolet.
W 2009 roku firma Nice Polska została pierwszym w historii, głównym sponsorem żużlowej Reprezentacji Polski.

Czytaj
<< [ 1 ] 2  3  >>


 
 

na marginesie

Konkurowanie w sporcie wymusza organizacyjną współpracę pomiędzy uczestnikami tego rynku (klubami sportowymi)

MarketingSportowy.pl