MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
The World Games 2017 – Światowe Igrzyska Sportów nieolimpijskich
nie słyszałem/am o takiej imprezie
koncepcja takich Igrzysk dopiero startuje
znam te Igrzyska, mają długą tradycję
        
Marketing organizacji sportowych
Lotto sponsorem Ekstraklasy: dobrze to czy źle?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Deloitte, Ekstraklasa, sponosring   
ImageJest dobra informacja: piłkarska Ekstraklasa ma nowego sponsora tytularnego. Gorsza jest taka, że kwota, jaką uzyska od sponsora tytularnego jest ponad dwadzieścia razy mniejsza od tej, jaką w 2015 roku Barclays płacił za tytularny sponsoring ligi angielskiej.

Czytaj


Marketing produktów i usług sportowych
Marketing sportowy narodził się w Jersey City
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: marketing sportowy, PR, boks, Stany Zjednoczone   
ImagePojedynek bokserów Jacka Dempsey’a z Georges Carpentier'em znany pod nazwą „Walka Stulecia” to pierwsze w historii Stanów Zjednoczonych wydarzenie sportowe, które na wielką skalę zainteresowało biznes, wyższe sfery, polityków i zwykłych ludzi.

Czytaj


Marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport
Red Bull, znienawidzony.
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Red Bull, marka , sponsoring, piłka nożna   
ImageW 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarskiej od klubu SSV Markranstadt.
Przedstawiciele Red Bulla rozpoczęli budowanie swojego biznes planu na stworzenie klubu piłkarskiego w Niemczech trzy lata wcześniej. Wspierani dużym budżetem zaplanowali, że nowa drużyna awansuje do niemieckiej Bundesligi w ciągu 8 lat i ... ten plan zrealizowali.

Czytaj


 
 

na marginesie
Bez mediów, marketingu i sponsorów nie ma tenisa. Kogo to obchodzi, że umiesz trzymać rakietę i przebić piłkę za siatkę.

Piotr Woźniacki, ojciec a zarazem trener jednej z czołowych tenisistek młodego pokolenia, która wybrała duńskie obywatelstwo; w wywiadzie dla Gazety Wyborczej (29 stycznia 2009)