MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Masz do wybory bilet na mecz na szczycie polskiej ligi. Który wybierzesz?
mecz koszykówki
mecz siatkówki
mecz piłki nożnej
        
Marketing organizacji sportowych
Lotto sponsorem Ekstraklasy: dobrze to czy źle?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Deloitte, Ekstraklasa, sponosring   
ImageJest dobra informacja: piłkarska Ekstraklasa ma nowego sponsora tytularnego. Gorsza jest taka, że kwota, jaką uzyska od sponsora tytularnego jest ponad dwadzieścia razy mniejsza od tej, jaką w 2015 roku Barclays płacił za tytularny sponsoring ligi angielskiej.

Czytaj


Marketing produktów i usług sportowych
Lewandowski namawia do picia Coca Coli. Jesteś zdziwiony?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola   
Image
(wrzesień 2017)
Czytaj


Marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport
Red Bull, znienawidzony.
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Red Bull, marka , sponsoring, piłka nożna   
ImageW 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarskiej od klubu SSV Markranstadt.
Przedstawiciele Red Bulla rozpoczęli budowanie swojego biznes planu na stworzenie klubu piłkarskiego w Niemczech trzy lata wcześniej. Wspierani dużym budżetem zaplanowali, że nowa drużyna awansuje do niemieckiej Bundesligi w ciągu 8 lat i ... ten plan zrealizowali.

Czytaj


 
 

na marginesie
Międzynarodowe tournee są wpisane w naszą rzeczywistość. Składają się na obraz, jaki światowa opinia wyrabia sobie na nasz temat. Sześć lat temu mieliśmy 10 milionów fanów rozsianych po świecie. Teraz nasi ludzie od PR mówią mi, że mamy 330 milionów zwolenników.

Alex Ferguson, trener Manchester United o pokazowych występach klubów Premiership na innych kontynentach.

lipiec 2009