MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Masz do wybory bilet na mecz na szczycie polskiej ligi. Który wybierzesz?
mecz koszykówki
mecz siatkówki
mecz piłki nożnej
        
Marketing organizacji sportowych
Lotto sponsorem Ekstraklasy: dobrze to czy źle?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Deloitte, Ekstraklasa, sponosring   
ImageJest dobra informacja: piłkarska Ekstraklasa ma nowego sponsora tytularnego. Gorsza jest taka, że kwota, jaką uzyska od sponsora tytularnego jest ponad dwadzieścia razy mniejsza od tej, jaką w 2015 roku Barclays płacił za tytularny sponsoring ligi angielskiej.

Czytaj


Marketing produktów i usług sportowych
Lewandowski namawia do picia Coca Coli. Jesteś zdziwiony?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola   
Image
(wrzesień 2017)
Czytaj


Marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport
Red Bull, znienawidzony.
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Red Bull, marka , sponsoring, piłka nożna   
ImageW 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarskiej od klubu SSV Markranstadt.
Przedstawiciele Red Bulla rozpoczęli budowanie swojego biznes planu na stworzenie klubu piłkarskiego w Niemczech trzy lata wcześniej. Wspierani dużym budżetem zaplanowali, że nowa drużyna awansuje do niemieckiej Bundesligi w ciągu 8 lat i ... ten plan zrealizowali.

Czytaj


 
 

na marginesie

(...)Mówicie o szkoleniowcach, a ja zapytam o infrastrukturę. O ilość trawiastych boisk, o warunki do trenowania w klubach. O to, jak edukujecie młodych nie tylko piłkarsko, ale pod każdym innym względem.

Leo Benhakker dla Gazety Wyborczej (sierpień 2006)