MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
Marketing organizacji sportowych
Lotto sponsorem Ekstraklasy: dobrze to czy źle?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Deloitte, Ekstraklasa, sponosring   
ImageJest dobra informacja: piłkarska Ekstraklasa ma nowego sponsora tytularnego. Gorsza jest taka, że kwota, jaką uzyska od sponsora tytularnego jest ponad dwadzieścia razy mniejsza od tej, jaką w 2015 roku Barclays płacił za tytularny sponsoring ligi angielskiej.

Czytaj


Marketing produktów i usług sportowych
Lewandowski namawia do picia Coca Coli. Jesteś zdziwiony?
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: junk food, sponsoring, Lewandowski, Coca Cola   
Image
(wrzesień 2017)
Czytaj


Marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport
Red Bull, znienawidzony.
autor: Michał Szustak   
słowa kluczowe: Red Bull, marka , sponsoring, piłka nożna   
ImageW 2009 roku firma Red Bull kupiła prawa do występów w piątej niemieckiej lidze piłkarskiej od klubu SSV Markranstadt.
Przedstawiciele Red Bulla rozpoczęli budowanie swojego biznes planu na stworzenie klubu piłkarskiego w Niemczech trzy lata wcześniej. Wspierani dużym budżetem zaplanowali, że nowa drużyna awansuje do niemieckiej Bundesligi w ciągu 8 lat i ... ten plan zrealizowali.

Czytaj


 
 

na marginesie

"Kiedy przygotowywaliśmy się do igrzysk w Pekinie, każdy z nas dostał na zgrupowaniu po dwie koszulki. Starczyły na kilka treningów (...). Przyjeżdżały do nas telewizje,a my udzielaliśmy wywiadów w koszulkach klubowych. Wstyd na cały świat, a logo PKO BP i ERY nie było widać, darmową reklamę miały za to kluby Bundesligi."

Grzegorz Tkaczyk, były kapitan reprezentacji Szczypiornistów, w wywiadzie dla Rzeczpospolitej z 6 listopada 2009r.