MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Robert Lewandowski namawia w reklamie do picia Coca-Coli. Jakie to wywołuje w Tobie emocje?
zdziwienie
oburzenie
jest mi to obojętne
        
Oferta Edukacyjna
Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
słowa kluczowe: Zarządzanie sportem, zarządzanie orgniazacjami sportowymi i turystycznymi   
ImageNa prezentowaną ofertę składają się 3-letnie studia licencjackie oraz 2 letnie studia magisterskie (w przypadku ich uruchomienia). Zagadnienia studiów łączą w sobie elementy ogólnej wiedzy z zakresu zarządzania, finansów i marketingu ze specjalistycznymi przedmiotami przygotowującymi do pracy w zawodzie. Wśród nich można wymienić m.in.: marketing sportowy, infrastrukturę sportową, organizację imprez sportowych itp.

Czytaj
Politechnika Gdańska
słowa kluczowe: Zarządzanie w Sporcie - Studia Podyplomowe MBA   
ImageCzas trwania studiów MBA: 2 lata, ok. 550 godzin; 1 rok: Fundamenty Biznesu; 2 rok: Specjalizacja; Nauka w systemie zaocznym; Spotkania raz w miesiącu.
Moduły odbywać się będą w dniach: czwartek, piątek sobota oraz jeżeli będzie to konieczne w  innym wyznaczonym dniu tygodnia. Liczba godzin/Moduł: 30 h, wliczając egzamin kończący każdy Moduł, czas trwania zajęć: 9.00 -18.00.
Egzamin pisemny kończący każdy MODUŁ; Zajęcia prowadzone w oparciu o studium przypadków; Obrona Dyplomu po zaliczeniu wszystkich modułów.

Czytaj
Polska Akademia Sportu
słowa kluczowe: Kurs Menedżera Sportu   
ImageCelem kursu jest profesjonalne doskonalenie kadr w dziedzinie zarządzania szeroko rozumianą kulturą fizyczną poprzez stworzenie warunków dla pogłębienia wiedzy i doskonalenia umiejętności menedżera sportu. Uczestnikami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej średnie wykształcenie (wymagane jest dostarczenie do rozpoczęcia kursu dokumentu potwierdzającego uzyskane wykształcenie: średnie lub wyższe).
Czytaj
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
słowa kluczowe: Podyplomowe Studia Marketingu Sportu   
ImagePierwsze w Polsce Podyplomowe Studia Marketingu Sportu są prowadzone we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, spółką zarządzająca rozgrywkami Tauron Basket Ligi, Polskim Związkiem Tenisowym oraz Golf Parks Poland.  Istnieje możliwość odbywania praktyk i staży we współpracujących z SGH organizacjach.
Czytaj
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
słowa kluczowe: Studia magisterskie uzupełniające Zarządzanie w Sporcie   
ImageStudia magisterskie Zarządzanie w sporcie Uniwersytetu Jagiellońskiego są innowacyjną ofertą edukacyjną na skalę Polski. Są one przeznaczone dla ambitnych młodych ludzi, pragnących powiązać karierę zawodową z pasją sportową. Naszym celem jest pomóc naszym studentom stać się skutecznymi menedżerami oraz kreatorami sportu w różnego rodzaju organizacjach sportowych i przedsiębiorstwach przemysłu sportowego.

Czytaj
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
słowa kluczowe: Studia podyplomowe Menedżer Sportu   
ImageStudia podyplomowe Menedżer Sportu prowadzone przez Uniwersytet Jagielloński we współpracy z Polską Akademią Olimpijską są najstarszym programem tego rodzaju w Polsce - do tej pory odbyło się już 11 edycji.

Czytaj
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie
słowa kluczowe: Studia podyplomowe - Marketing Sportu. Sport w Marketingu   
ImageStudia „Marketing Sportu. Sport w Marketingu” są pierwszymi w Małopolsce specjalistycznymi studiami podyplomowymi zajmującymi się marketingiem sportowym.
Założeniem studiów jest kompleksowe i praktyczne podejście do poruszanych zagadnień czyli połączenie elementów zarządzania strategicznego, strategii marketingowych i promocyjnych oraz efektywnej współpracy ze sponsorami i polityki wizerunkowej.


Czytaj
Zgłoś propozycję Oferty Edukacyjnej!
słowa kluczowe: studia, kursy, menedżer sportu, porogramy szkoleniowe, Uczelnie, instytucje kształcące, firmy szkoleniowe   
Image"Oferty Edukacyjne" to nowy dział w portalu.
Naszym celem jest udostępnienie informacji o możliwościach nauki dla osób zainteresowanych branżą sportową.
Umożliwiamy uczelniom oraz innym instytucjom kształcącym promowanie swoich ofert w zakresie zarządzania sportem, marketingu sportu, prawa sportowego czy też kursów na managera sportu.

Jak dodać ofertę edukacyjną?

Czytaj
<< [ 1 ] >>


 
 

na marginesie

Organizacje sportowe nie mogą stawiać zysku jako głównego celu działania. Zostały powołane po to, żeby nieść radość swoim klientom, niezależnie od zysku, który osiągają(...)

Christine M. Brooks "Competitive Business Strategies for Sports", Prentice Hall, New Jersey 1994, s.35