MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Po zawieszeniu rozgrywek sportowych z powodu pandemii koronawirusa, kluby powinny:
zwolnić dział marketingu aby czasowo ograniczyć wydatki i poczekać na lepsze czasy.
rozwinąć swoją komunikację i zbudować nowe projekty marketingowe.
        
3 pytania do
Małgorzata Zdzienicka - Grabarz
Image
Nasz dzisiejszy gość,
pani Małgorzata Zdzienicka - Grabarz jest dyrektorem departamentu społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu w banku BGŻ S.A.

Czytaj
Adam Krużyński
ImageDyrektor Zarządzający firmy  Nice Polska, która jest pierwszym w historii głównym sponsorem żużlowej reprezentacji Polski.
Prywatnie kibic żużla, przełożył swoją pasję na pole zawodowe i wraz z zespołem, którym kieruje, od kilku lat, realizuje strategię marketingową opartą o sponsoring sportowy.

Czytaj
Adam Małysz
ImageAdam Małysz – najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski; multimedalista zimowych IO (3 srebrne i 1 brązowy medal); multimedalista MŚ (4 złote i 1 srebrny medal); trzykrotny zdobywca Kryształowej Kuli za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata; Zwycięzca Turnieju 4 skoczni w sezonie 2000/2001; najpopularniejszy sportowiec Polski w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” w latach: 2000-2003 i 2007.


Czytaj


 
 

na marginesie

„Zbliża się Euro 2012 i nie sądzę, by PZPN miał jakiekolwiek problemy z pozyskaniem sponsorów. Ci, którzy rezygnują albo się wahają, może za chwilę wrócą. Euro jest zbyt dużą i ważną imprezą, żeby firmy nie były nią zainteresowane. …Nie sądzę, by obecna sytuacja wpłynęła na sprzedaż praw telewizyjnych. Piłka nożna pozostanie sportem numer jeden.”

Andrzej Placzyński, szef firmy Sportfive odpowiadającej za marketing PZPN-u