MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
3 pytania do
Małgorzata Zdzienicka - Grabarz
Image
Nasz dzisiejszy gość,
pani Małgorzata Zdzienicka - Grabarz jest dyrektorem departamentu społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu w banku BGŻ S.A.

Czytaj
Adam Krużyński
ImageDyrektor Zarządzający firmy  Nice Polska, która jest pierwszym w historii głównym sponsorem żużlowej reprezentacji Polski.
Prywatnie kibic żużla, przełożył swoją pasję na pole zawodowe i wraz z zespołem, którym kieruje, od kilku lat, realizuje strategię marketingową opartą o sponsoring sportowy.

Czytaj
Adam Małysz
ImageAdam Małysz – najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski; multimedalista zimowych IO (3 srebrne i 1 brązowy medal); multimedalista MŚ (4 złote i 1 srebrny medal); trzykrotny zdobywca Kryształowej Kuli za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata; Zwycięzca Turnieju 4 skoczni w sezonie 2000/2001; najpopularniejszy sportowiec Polski w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” w latach: 2000-2003 i 2007.


Czytaj


 
 

na marginesie

Wszystko sprowadza się do prostego stwierdzenia: Jest dobra i zła droga do wykonywania rzeczy. Możesz ćwiczyć rzuty 8 godzin dziennie, ale jeśli twoja technika jest zła, to staniesz się bardzo dobry w rzucaniu do kosza w zły sposób. Poznaj podstawy, a poziom wszystkiego, co robisz podniesie się(...)

Michael Jordan w: S.Graham, L.D. Neirotti, J.J. Goldblatt „The Ultimate Guide to Sports Marketing”, New York, McGraw-Hill, 2001