MarketingSportowy.pl
    
Logowanie
Sonda
Która z tych firm jest najlepszym sponsorem polskiego sportu?
Grupa PGE
KGHM
PKN Orlen
PGNiG
PKO BP
        
3 pytania do
Małgorzata Zdzienicka - Grabarz
Image
Nasz dzisiejszy gość,
pani Małgorzata Zdzienicka - Grabarz jest dyrektorem departamentu społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu w banku BGŻ S.A.

Czytaj
Adam Krużyński
ImageDyrektor Zarządzający firmy  Nice Polska, która jest pierwszym w historii głównym sponsorem żużlowej reprezentacji Polski.
Prywatnie kibic żużla, przełożył swoją pasję na pole zawodowe i wraz z zespołem, którym kieruje, od kilku lat, realizuje strategię marketingową opartą o sponsoring sportowy.

Czytaj
Adam Małysz
ImageAdam Małysz – najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski; multimedalista zimowych IO (3 srebrne i 1 brązowy medal); multimedalista MŚ (4 złote i 1 srebrny medal); trzykrotny zdobywca Kryształowej Kuli za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata; Zwycięzca Turnieju 4 skoczni w sezonie 2000/2001; najpopularniejszy sportowiec Polski w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” w latach: 2000-2003 i 2007.


Czytaj


 
 

na marginesie
Jaką część zarobków tenisistki stanowią przychody z tenisa? - Premie z turniejów to ok. 25%. Reszta to umowy reklamowe i sponsoring. Ale myślę, że ta różnica z czasem zmniejsza się jeszcze bardziej na korzyść sponsoringu.

Piotr Woźniacki, ojciec a zarazem trener jednej z czołowych tenisistek młodego pokolenia, która wybrała duńskie obywatelstwo; w wywiadzie dla Gazety Wyborczej (29 stycznia 2009)